Subject: FW: Pärnu maakond Pärnu linn Metsise tee DP võrgu ümberehitus LC2643 nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 10:34:00 +0200

Tere

Edastan regimiseks

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 4, 2025 8:24 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: LC2643 10kV maakaabel 60 Pärnu-Lihula tee 6,02-7,75

Tere

Saadan esialgse projekti kus on ainult hetkel trass. Palun tagasisidet
trassi asukoha kohta.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.